سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه جوک های خنده دار و با حال تلگرامی

مجموعه جوک های خنده دار و با حال تلگرامی

جوک های خنده دار وباحال تلگرام

دختره گوشیشو آورده بفروشه
میگم خانوم گوشیتون کارتن داره ؟؟
میگه :
.
.
.
.
کارتن ن ولی فیلم زیاد داره|||
همه با هم
یار دبستانی من...‌

***جوک های خنده دار تلگرامی***

بابام داشت نماز میخوند یهو داد زد: الله اکبر، الله اکبر
دویدم گفتم چیه بابا در میزنن؟
الله اکبر
.
گوشیت زنگ خورد؟
الله اکبر
.
مهرت گم شد؟
الله اکبر
.
کسی طوریش شده؟
الله اکبر
.
بو سوختنی میاد؟
الله اکبر
.
جک جونور دیدی؟
الله اکبر
.
گفتم خب بابا یکم راهنمایی کن..!!
با عصبانیت داد زد:
الله اکبر...
(دستشم به نشونه ی خاک بر سرت تکون داد)
بعد که نمازش تموم شد گفت:خاک توسر نفهمت یه ساعته دارم میگم نزن یه کانال دیگه دارم اخبار گوش میدم

***جوک های خنده دار تلگرامی***

ی سوال بد جور ذهنمو در گیر کرده :
.
.
.
.
تو قسمت جا تخم مرغی و جا کره ای یخچال خونه شما هم پر از پماد و قرص و شربت
و دارو هس یا فقط تو خونه ما اینطوریه؟ !

***جوک های خنده دار تلگرامی***

آبر?زش ب?نى دارم،
رفتم داروخونه قرص ضدحساس?ت بگ?رم،
تو عوارض جانب?ش نوشته :
سر درد و سر گ?جه
حالت تھوع
اخت?ل در خواب
نارسا?ى کبد
سکته قبلى و سکته ى مغزى
مرگ ناگھانى !
.
.
.
ھ?چى د?گه … پش?مون شدم
با آستینم پاکش میکنم
امن?تش ب?شتره !!

***جوک های خنده دار تلگرامی***

مواد لازم برای لاغر کردن خانمها
.
.
.
.
سوسک بالدار قهوه ای +اتاق قفل شده!!!!!

***جوک های خنده دار تلگرامی***

د?شب ?ک? بهم گفت شبت ش?ک..
منم بهش گفتم شب تو هم اُرب?ت..
.
.
.
.
.
نم?دونم چرا ب?کم کرد!
شا?د آدامس خرس? دوستداشته ... !!!

 

جوک های خنده دار وباحال تلگرام

امروز ‏یه عطسه کردم
.
.
.
.
بعدش سریع رفتم قرص خوردم، سوپ درست کردم، آب نمک قرقره کردم، وقتی داشتم آب‌جوش میخوردم ویروس اومد بیرون گفت
"باشه داداش،دارم میرم"

***جوک های خنده دار تلگرامی***

یه سلامی هم عرض کنیم به اون خانمهای خانه دار زحمتکشی که الان دارن جلوی شوهراشون ادای کار کردن درمیارن و جرات نمیکنن برن سمت گوشیهاشون
.

.

.
خسته نباشی کدبانو

***جوک های خنده دار تلگرامی***

به دوستم میگم دوست داری دانشگاه کجاقبول بشی؟؟!!

.

.

.

.

میگه:
یا امیر شریف  یا صنعتی کبیر
خدا بیامرز این اواخر زیاد علف میکشید

***جوک های خنده دار تلگرامی***

دوستم شکست عشقــــــ? خورده
.
.
.
.
اومده پ?شم گر?ه م?کنه و م?گه:
عشق و عاشق? همش دروغه، د?گه م?خوام مث تو باشم
.
.
عاشق نشم!
پست باشم!
آشغال باشم!
عوض? باشم!
مث ?شخورا زندگ? کنم ...
اصن بشم ?ک? مث تو که احساس نداره و ه?چ? حال?ش ن?س!!
به نظر شما دلدار?ش بدم ?ا بزنم جد و آبادشو بیارم جلو چشماش؟؟؟؟

***جوک های خنده دار تلگرامی***

عایا از پستای من خسته شده اید؟
گزینه1_ نه عشقم
2_ نه گلم
3_ نه عمرم

***جوک های خنده دار تلگرامی***

با دوست پسرم دعوام شد درحد تیم ملی
.
.
شمارشو  تو روزنامه به عنوان کارگر افغانی آگهی کردم.
واسه من شاخ میشی .. کصافط میمون

مجموعه جوک های خنده دار و با حال تلگرامی